Sunday 16 October 2016

Kanser Boleh Di Rawat Dengan Super Lutein Dan Izumio

Kanser Boleh Di Rawat Dengan Super Lutein Dan Izumio


KANSER


mematikan sel kanser dengan izumio, inilah membuatkan saya merasakan syukur kepada Allah kerana telah dipertemukan dua makanan tambahan ini dan dengan produk hebat ini telah mengembalikan semangat orang tersayang iaitu isteri saya yang telah mengidap kanser payudara beberapa tahun yang lalu.

" Ketahui Lagi : Tanda-Tanda Awal Kanser "

Maka dengan beroleh kesihatan yang baik isteri kini mampu tersenyun apabila disampaikan berita bahawa beliau bebas daripada kanser yang merbahaya tersebut. Namun saya memohon kemaafan kerana tidak memuatkan kenyataan daripada isteri saya sendiri kerana beliau tidak berminat untuk dipromosikan.

Bukan untuk memanipulasi produk ini, tetapi jujurnya ingin berkongsi pengalaman yang mungkin sama dihadapi oleh anda atau adik beradik ataupun kenalan anda. Cuba sampaikan demi kebaikan setelah menggunakan produk ini dengan sendiri dan bukanya mengutip testimoni daripada orang lain.


Best Seller



Izumio dan Super Lutein adalah dua produk yang dihasilkan oleh naturally plus dan menjadi produk no satu terlaris di Jepun. Produk ini juga diiktiraf oleh dunia sebagai produk yang mencapai piawaian produk terbaik di dunia dengan penganugerahan Gras Good produk to try....

Memecah Rekod Jualan Dan Setanding Syarikat Gergasi Honda dan Toyota

 
PENGIKTIRAFAN DUNIA






" baca lagi tentang fungsi izumio dalam tubuh badan"

Izumio boleh diambil oleh semua peringkat umur kerana ia merupakan air biasa yang boleh dirasai seperti air suam sahaja dan tiada sebarang tindak balas negatif jika diminum oleh kanak-kanak.


Terdapat 16 kebaikan yang boleh di dapati dalam Izumio. Setelah meminum izumio, air ini akan mencuci segala kekotoran yang terdapat dalam tubuh badan. Oleh itu pesakit akan disyorkan meminum Izumio selama 6 hari sebelum mengambil Super Lutein. Dalam tempoh ini hidrogen bertindak menyahkan toksid dalam badan sebelum anda mengambil Super Lutein. 

Alhamdullilah, setelah meminum Izumio dan memgambil pil Super Lutein anda akan merasai perubahan yang begitu jelas sekali, Sememang produk ini berkualiti bagi saya yang sentiasa berusaha mendapatkan terbaik untuk kesihatan isteri saya walaupun harganya agak mahal, tetapi hasilnya berbaloi, isteri saya bebas daripada kanser merbahaya, kata orang duit bukan segala-galanya.


Alhamudulillah berkesempatan  Ke Kota Suci Mekah

Izumio adalah Air Hidrogen yang terbaik di dunia selepas empat buah negara yang memiliki sumber air hidrogen seperti Perancis, Jerman, Mexico dan Utara Pakistan, kebanyak orang pergi ke empat buah negara untuk mendapatkan air hidrogen, ada cerita yang tidak disahkan (sampai menyampai) pengidap penyakit Aids telah disembuhkan dengan meminum air hidrogen setelah pergi ke salah sebuah negara tersebut.

Jadi Jepun memudahkan anda untuk mendapatkan air hidrogen ini, tanpa pergi ke luar negara sebaliknya produk akan sampai di rumah anda dengan penghantaran segera. Teknologi ini telah dimanupulasi oleh Jepun dan akhirnya Izumio terkenal di seluruh dunia, menurut Jepun jika hidrogen sangat baik untuk kesihatan mengapa tidak ianya dipaternkan dan boleh dinikmati oleh semua orang.

Begitu juga situasi saya yang pada awalnya mengenali produk ini Super Lutein dan Izumio iaitu saya telah diceritakan oleh sahabat saya tentang pengamal perubatan tradisional di Dungun Terengganu (maaf tidak boleh dinyatakan nama pengamal perubatan tradisional tersebut demi kebaikan beliau), dan saya berada di Kuantan Pahang. Saya berusaha pergi ke sana iaitu pengamal perubatan tersebut namun rezeki saya tiada kerana angka geliran yang terlalu banyak, (ramai yang datang mendapatkan rawatan dari pengamal kesihatan tersebut ), tetapi setelah dimaklumkan oleh sahabat saya bahawa pengamal kesihatan tradisional tersebut mengamalkan perubatan dengan menggunakan dua produk, dan beliau menunjukkan produk tersebut iaitu Izumio dan Super Lutein. 

Jadi, mengapa saya perlu pergi ke Dungun, Terengganu sedangkan saya boleh mendapatkanya secara terus melalui ejen yang dilantik. hubungi saya untuk tempahan 012 3513407


Penemuan Air Hidrogen
Baca Testimoni : " Super Lutein Dan Izumio "

Testimoni Penyakit Darah atau Leukemia


Jangan bimbang produk ini telah diiktiraf sama ada di Malaysia Ataupun Luar Negara. 






Untuk Belian sila klik di Sini


SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI 




0 comments:

Post a Comment